Πώς Να Απο-επιλέξτε Μία Επιλογή Σε Φύλλο Εργασίας του Microsoft Excel;

Posted on

 Microsoft Excel Blog Banner Αρκετές φορές πιστεύω, όταν θέλουμε να επιλέξουμε πολλαπλά Κελιά (Cells) ή Περιοχές Κελιών (Cell Ranges) σε ένα Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) του Microsoft Excel, κατά λάθος επιλέγουμε ένα ή περισσότερα από αυτά που χρειαζόμασταν κατά λάθος. Τι κάνουμε συνήθως τότε; Ξανά αρχίζουμε πάλι από την αρχή, ευχόμενοι ότι αυτήν την φορά θα είμαστε πιο ακριβείς και πιο τυχεροί. Λοιπόν, δεν χρειάζεται να ανησυχούμε πια. Ανά πάσα στιγμή, μπορούμε να από-επιλέξουμε οποιαδήποτε Κελιά (Cells) μέσα στην Επιλεγμένη Περιοχή (Selected Range) απλώς με το πάτημα του πλήκτρου Ctrl του πληκτρολογίου μας. Απλώς πατάμε στο πλήκτρο Ctrl, και κάνουμε κλικ, ή κλικ και σύρσιμο για να από-επιλέξουμε Κελιά (Cells) ή Περιοχές Κελιών (Cell Ranges). Απλώς συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω για να μάθετε πώς.

Πώς Να Απο-επιλέξτε Μία Επιλογή Σε Φύλλο Εργασίας του Microsoft Excel

Στην παρακάτω εικόνα, έχω επιλέξει Δεδομένα (Data) που ξεκινάνε από το Κελί (Cell) A1 μέχρι το Κελί (Cell) D100 (περιοχή κελιών η οποία δεν είναι όλη εμφανή στην εικόνα. Έχω επιλέξει το πρώτο Κελί (Cell) και έπειτα σύροντας το ποντίκι μου έχω φτάσει στο τέλος της περιοχής το οποίο ήθελα να επιλέξω. Η περιοχή κελιών την οποία έχω επιλέξει είναι A1:D100.

How To Deselect A Selection in a Microsoft Excel Spreadsheet?

Τώρα υποτίθεται, ότι κατά λάθος επέλεξα κάποια Κελιά (Cells) τα οποία δεν ήθελα. Πώς μπορούμε να τα από-επιλέξουμε, χωρίς να ξαναρχίσουμε από την αρχή; Έτσι όπως είναι τα Κελιά (Cells) επιλεγμένα, μετακινώ το δείκτη του ποντικιού μου πάνω από το πρώτο Κελί (Cell) το οποίο θέλω να από-επιλέξω και για το δικό μου παράδειγμα είναι το Κελί (Cell) A2. Πατάω στο πλήκτρο Ctrl του πληκτρολογίου μου και έπειτα με το ποντίκι μου κάνω ένα αριστερό κλικ πάνω στο Κελί (Cell) A2. Αυτό είναι. Ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και για όλα τα υπόλοιπα Κελιά (Cells) τα οποία θέλω να από-επιλέξω, απλώς πατώντας στο πλήκτρο Ctrl του πληκτρολογίου μας. Ctrl+Αριστερό Κλικ.

Στην παρακάτω εικόνα, απλώς πατώντας το πλήκτρο Ctrl του πληκτρολογίου μου και κάνοντας αριστερό κλικ με το ποντίκι μου έχω από-επιλέξει τα Κελιά (Cells) B4, B11, B15, C10, C18, D5, D8 και D14. Εάν κάνουμε κλικ με το ποντίκι μας οπουδήποτε στο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) χωρίς να πατάμε το πλήκτρο Ctrl, όλες οι Επιλογές (Selections) θα χαθούν.

How To Deselect A Selection in a Microsoft Excel Spreadsheet?

Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το video που περιγράφει Πώς Να Απο-επιλέξτε Μία Επιλογή Σε Φύλλο Εργασίας του Microsoft Excel; (How To Deselect A Selection in a Spreadsheet in Microsoft Excel?)

Μην Ξεχάστε Να Γραφτείτε Στο Κανάλι Μου Στο YouTube.

YouTube Channel

Leave a comment