Πώς Να Κάνετε Απόκρυψη/Επανεμφάνιση Φύλλων Εργασίας Στο Microsoft Excel;
How To Hide Or Unhide Spreadsheets in Microsoft Excel?
Στο Microsoft Excel μπορούμε να κάνουμε Απόκρυψη (Hide) οποιουδήποτε Φύλλου Εργασίας (Spreadsheet) έτσι ώστε να μην ορατό στην Προβολή (View). Δεν σημαίνει ότι το Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) έχει Διαγραφεί (Deleted), απλώς είναι Κρυμμένο (Hidden). Όταν ένα Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) είναι κρυφό, εξακολουθεί να γίνεται αναφορά σε αυτό από άλλα Φύλλα Εργασίας (Spreadsheets) και Βιβλία Εργασίας (Workbook). Αφού το κάνουμε “Κρυφό”, πάντα μπορούμε να το “Επανεμφανίσουμε”, απλά και γρήγορα.
Εάν Θέλετε Να Μάθετε Πώς Να Κάνετε Απόκρυψη/Επανεμφάνιση Φύλλων Εργασίας Στο Microsoft Excel;, διαβάστε την παρακάτω ανάρτηση.
Στην παρακάτω εικόνα, έχω ανοίξει ένα Βιβλίο Εργασίας (Workbook) του Microsoft Excel που περιέχει τέσσερα διαφορετικά Φύλλα Εργασίας (Spreadsheets).
Το πρώτο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) είναι ενεργό και ονομάζεται Budget Overview. Εάν κάνουμε ένα δεξί κλικ πάνω στο Όνομα (Name) του Φύλλου Εργασίας (Spreadsheet) με το ποντίκι μας, θα εμφανιστεί το μενού συντόμευσης όπου απλώς επιλέγουμε την εντολή που ονομάζεται Απόκρυψη (Hide).
Αφού έχει γίνει Απόκρυψη (Hide) του Φύλλου Εργασίας (Spreadsheet), εάν θέλουμε να το Επανεμφανίσουμε (Unhide) για οποιοδήποτε λόγο, θα πρέπει να κάνουμε ενεργό ένα τυχαίο Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) και να κάνουμε ένα δεξί κλικ πάνω πάλι με το ποντίκι μας. Από το μενού συντόμευσης που θα εμφανιστεί επιλέγουμε την εντολή Επανεμφάνιση (Unhide).
Αφού επιλέξουμε την εντολή Επανεμφάνιση (Unhide) από το μενού συντόμευσης, θα εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου Επανεμφάνιση (Unhide) όπως εμφανίζεται και παρακάτω. Οποιοδήποτε Φύλλο Εργασίας (Spreadsheet) είχαμε κάνει Απόκρυψη (Hide) θα εμφανίζεται σε αυτό το παράθυρο διαλόγου. Μπορούμε να κάνουμε Απόκρυψη Ενός ή Περισσοτέρων Φύλλων Εργασίας (We Can Unhide One Or More Sheets). Απλώς επιλέγουμε τα Φύλλα Εργασίας (Spreadsheets) που θέλουμε να Επανεμφανίσουμε (Unhide) και πατάμε στο κουμπί Οκ.
Άλλος τρόπος για να κάνουμε Απόκρυψη (Hide) ή Επανεμφάνιση (Unhide) Φύλλων Εργασίας (Spreadsheets), είναι να επιλέξουμε το Tab Κεντρική (Home) και να εντοπίσουμε την περιοχή στα δεξιά της κορδέλας που ονομάζεται Κελιά (Cells).
Από την περιοχή που ονομάζεται Κελιά (Cells) επιλέγουμε την εντολή Μορφοποίηση (Format) και από το πτυσσόμενο μενού που εμφανίζεται κάτω από την κατηγορία Αναγνωσιμότητα (Visibility) επιλέγουμε Απόκρυψη & Επανεμφάνιση (Hide & Unhide) και μπορούμε είτε να κάνουμε Απόκρυψη Φύλλου Εργασίας (Hide Sheet) ή Επανεμφάνιση Φύλλου Εργασίας (Unhide Sheet).
Εάν έχουμε ένα Βιβλίο Εργασίας (Workbook) που περιέχει αρκετά Φύλλα Εργασίας (Spreadsheets), μπορεί να θελήσουμε να κάνουμε Απόκρυψη (Hide) κάποια, για να αποτρέψουμε ανεπιθύμητες αλλαγές ή για να βελτιώσουμε την πλοήγηση στο Βιβλίο γενικότερα. Άλλος λόγος, είναι ότι μπορεί να θελήσουμε να κάνουμε Απόκρυψη (Hide) Φύλλου Εργασίας (Spreadsheet), είναι γιατί μπορεί να περιέχουν ευαίσθητα δεδομένα. Όπως μπορείτε να δείτε και στα στιγμιότυπα οθόνης, όταν κάνουμε Απόκρυψη (Hide) Φύλλου Εργασίας (Spreadsheet) η Καρτέλα (Tab) δεν είναι ορατή.
Παρακολουθήσετε και το βίντεο που περιγράφει Πώς Να Κάνετε Απόκρυψη/Επανεμφάνιση Φύλλων Εργασίας Στο Microsoft Excel; (How To Hide Or Unhide Spreadsheets in Microsoft Excel?)
και …
Για Να Μάθετε Περισσότερα Σχετικά Με Τις Εφαρμογές του Microsoft Office Μπορείτε Να Γίνετε Συνδρομητές Στο Κανάλι Μου Στο YouTube.
This entry was posted in Word 365 ProPlus Greek and tagged #Educational, #Learn, #Tutorials, Excel, How To, How To Hide Or Unhide Spreadsheets in Microsoft Excel?, Όνομα Φύλλου Εργασίας, Απόκρυψη, Απόκρυψη & Επανεμφάνιση, Απόκρυψη Φύλλου Εργασίας, Αναγνωσιμότητα, Βιβλίο Εργασίας, Επανεμφάνιση, Κελιά, Μορφοποίηση, Πώς Να, Πώς Να Κάνετε Απόκρυψη/Επανεμφάνιση Φύλλων Εργασίας Στο Microsoft Excel;, Φύλλα Εργασίας, Know How, Microsoft Office, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word, My YouTube Channel, Office, Office Smart, Office System, Outlook, philippospan, PowerPoint, Smart Office, smartoffice, Subscribe, Tab Κεντρική, Tips & Tricks, Tips & Tricks For Your Office System, Word.